fredag 3 februari 2012

Hälsenerapport

Apropå akupunkturen och hälsenan kan jag meddela att stelheten lade sig efter ett par dagar som utlovat och nu känns vaden ganska avslappnad och fin. Utan att ha provat på att springa så kan jag även konstatera att hälsenan inte ömmar lika mycket som innan när man trycker på den. Så det bådar gott! Har som sagt inte sprungit efter behandlingen än och det kommer att få vänta några dagar till eftersom jag för närvarande är gräsänka med barnen och dessutom känner av lite halsont. Blir lite alternativ träning i form av yoga och styrka i helgen och så siktar vi på mer (smärtfri) löpning nästa vecka!

P.S. Var är den där "snökanonen" nu då? Jag önskar mig ett par decimeter så att jag äntligen får plocka fram laggen!

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar